نحوه غیرفعال سازی اعلان های بروز رسانی وردپرس

غیرفعال سازی اعلان های بروز رسانی وردپرس

غیرفعال سازی اعلان های بروز رسانی وردپرس – آیا می خواهید اعلان های بروز رسانی وردپرس را غیرفعال کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟

اعلان های به‌روز رسانی که وردپرس ارائه می‌کند می‌تواند برای یادگیری به‌روزرسانی‌های جدید در دسترس و پیگیری به‌روزرسانی‌های خودکار در سایت شما مفید باشد. با این حال، ممکن است بخواهید آنها را غیرفعال کنید تا از شلوغی در داشبورد وردپرس یا صندوق ورودی ایمیل خود بکاهید. یا ممکن است به این دلیل باشد که روش دیگری برای مدیریت به‌روزرسانی‌ها دارید که اعلان‌ها را اضافی می‌کند.

خوشبختانه، شما چندین گزینه برای غیرفعال سازی اعلان های بروز رسانی وردپرس دارید، از جمله افزونه‌های رایگان و چند قطعه کد ساده.

در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد اعلان های بروزرسانی وردپرس بدانید و اینکه چگونه می‌توانید به طور کامل یا جزئی آنها را در سایت خود غیرفعال کنید، یاد خواهید گرفت. با فراداده همراه باشید 🙂

اعلان های بروز رسانی وردپرس چیست؟

اعلان های بروز رسانی وردپرس به شما اطلاع می‌دهند که چه زمانی به‌روزرسانی‌هایی برای نرم‌افزار اصلی وردپرس، افزونه‌ها یا تم‌های سایت شما در دسترس است.

انواع مختلف اعلان های بروز رسانی وردپرس

وردپرس دارای دو نوع اصلی اعلان به روز رسانی است:

اعلان‌های درون داشبورد : این اعلان‌ها معمولاً به شما اطلاع می‌دهند که چه زمانی به‌روزرسانی در دسترس است. در برخی موارد، ممکن است پس از ارتقای خودکار یک برنامه افزودنی، اعلان‌های درون داشبورد را نیز مشاهده کنید.

اعلان‌های ایمیل: این اعلان‌ها معمولاً به شما می‌گویند که وردپرس به‌طور خودکار یک به‌روزرسانی را بر روی نرم‌افزار اصلی و همچنین افزونه‌ها یا تم‌ها اعمال کرده است (اگر به‌روزرسانی خودکار را برای آن‌ها فعال کرده باشید).

اعلان‌های به‌روزرسانی داشبورد می‌توانند در چند مکان مختلف ظاهر شوند. ممکن است نمادهای حباب قرمز را در منوهای به‌روزرسانی‌ها، افزونه‌ها یا تم‌ها در نوار کناری مشاهده کنید. و برای برخی به‌روزرسانی‌ها (معمولاً فقط به‌روزرسانی‌های اصلی)، یک اخطار داشبورد را در رابط اصلی مشاهده خواهید کرد (که برخی افراد آن را آزاردهنده می‌دانند).

در مثال بالا فرض شده که حساب شما نقش کاربر مدیر را دارید. با این حال، اگر کاربران دیگری در سایت خود دارید که نقش‌های کاربری پایین‌تری دارند، ممکن است در عوض پیامی مانند تصویر زیر ببینند.

از سوی دیگر، ایمیل‌های اعلان به‌روزرسانی وردپرس مستقیماً به آدرس ایمیل مرتبط با حساب (های) مدیر سایت شما می‌رود. مانند تصویر زیر:

 

بروز رسانی خودکار در مقابل بروز رسانی دستی

جزئیات مهم دیگری که بر دریافت اعلان های بروزرسانی وردپرس تأثیر می‌گذارد، این است که آیا از بروزرسانی‌های دستی یا خودکار استفاده می‌کنید. وردپرس مدت‌هاست که از بروزرسانی های خودکار برای نرم‌افزار اصلی پشتیبانی می‌کند، همچنین پشتیبانی از بروزرسانی خودکار را برای افزونه‌ها و تم‌ها در وردپرس 5.5 اضافه کرده است.

اگر بروزرسانی های خودکار را فعال کرده باشید، معمولاً اعلان‌های درون داشبورد را نمی‌بینید زیرا وردپرس به‌طور خودکار بروزرسانی ها را برای شما اعمال می‌کند. با این حال، زمانی که وردپرس به طور خودکار چیزی را بروزرسانی کند، معمولاً اعلان‌های ایمیلی دریافت می‌کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای کامل ما برای به روز رسانی خودکار وردپرس را بررسی کنید.

نحوه غیرفعال سازی اعلان های بروز رسانی وردپرس

اگر مطمئن هستید که غیرفعال سازی اعلان های بروز رسانی وردپرس انتخاب مناسبی برای سایت شما است، این بخش دقیقاً نحوه انجام آن را به شما نشان می‌دهد.

همانطور که می‌دانید، شما دو مسیر دارید که می توانید برای غیرفعال کردن اعلان های به روز رسانی وردپرس استفاده کنید:

  • اول اینکه می‌توانید از پلاگین ها برای غیرفعال کردن پروز رسانی ها استفاده کنید.
  • دوم اینکه قطعه کدی را بنویسید تا دیگر اعلان های بروز رسانی را دریافت نکنید.

اگر دانش برنامه نویسی ندارید، بهتر است از پلاگین ها برای غیرفعال سازی اعلان های بروز رسانی افزونه ها استفاده نمایید.

بیایید تا با هم گزینه هایی که برای شما وجود دارد را بررسی کنیم.

نحوه غیرفعال سازی همه اعلان‌های بروزرسانی با یک پلاگین

افزونه رایگان Disable All WordPress Updates گزینه‌ای برای غیرفعال سازی اعلان های بروز رسانی وردپرس است. این افزونه تمام اعلان‌های بروزرسانی را غیرفعال می‌کند و وردپرس را از بررسی بروزرسانی‌ها در وهله اول باز می‌دارد. در نتیجه، ضروری است که اگر از این افزونه استفاده می‌کنید، بروزرسانی‌ها را به‌صورت دستی بررسی کنید و فوراً آن‌ها را اعمال کنید.

این افزونه تنظیماتی ندارد. به محض اینکه افزونه را فعال کنید، به طور خودکار تمام اعلان های مربوط به بروز رسانی را پنهان می کند، حتی آنها را از لیست افزونه ها نیز پنهان می نماید.

این سایت قبل از فعال سازی افزونه است:

 

و این تصویر بعد از نصب افزونه است:

 

می توانید ببینید که یک نماد کوچک به نوار ابزار وردپرس اضافه می کند تا به شما یادآوری کند که به روز رسانی خودکار را غیرفعال کرده اید.

اگر می‌خواهید کنترل دقیق‌تری داشته باشید، می‌توانید افزونه رایگان غیرفعال سازی اعلان های بروز رسانی وردپرس و به‌روزرسانی خودکار اعلان‌های ایمیل (the free Disable WordPress Update Notifications and auto-update Email Notifications plugin) را نیز در نظر بگیرید. این افزونه عملکرد مشابهی با افزونه فوق دارد، اما تنظیماتی را در اختیار شما قرار می دهد تا انتخاب کنید که آیا به روز رسانی هسته، افزونه ها و یا تم ها را غیرفعال کنید.

 

نحوه غیرفعال سازی بروز رسانی ایمیل های اعلان با یک افزونه

اگر رویکرد هدفمندتری می‌خواهید، می‌توانید افزونه‌های رایگانی را نیز بیابید که همه اعلان‌های ایمیل به‌روزرسانی را غیرفعال می‌کنند. در اینجا دو افزونه ساده برای انجام این کار معرفی کرده ایم:

  • Disable Theme and Plugin Auto-Update Emails
  • Disable WordPress Core Update Email

هر دو پلاگین بسیار سبک هستند و فقط چند خط کد اضافه می کنند که می توانید به صورت دستی نیز با دنبال کردن دستورالعمل های بخش بعدی اضافه کنید. چیزی برای پیکربندی وجود ندارد . فقط کافیست آنها را فعال کنید و ایمیل های اعلان به روز رسانی قابل اجرا را دریافت نخواهید کرد.

چگونه اعلان های داشبورد به روز رسانی وردپرس را با یک افزونه مخفی کنیم

به عنوان آخرین گزینه، بیایید ببینیم چگونه فقط اعلان‌های بروز رسانی داشبورد را پنهان کنیم.

چندین پلاگین وجود دارد که عملکردهای متفاوتی را برای پنهان کردن تمام اعلانات داشبورد (از جمله به روز رسانی) ارائه می دهد. در ادامه 2 گزینه محبوب برای بررسی وجود دارد:

  • Hide Admin Notices: یک دکمه جابجایی اضافه می‌کند که به شما امکان می‌دهد به راحتی تمام اعلان‌های داشبورد را نشان دهید یا مخفی کنید.
  • Admin Notices Manager  : همه اعلان‌های مدیر را به یک پانل اطلاعیه‌های مدیریت جداگانه، از جمله اعلان‌های به‌روزرسانی، منتقل می‌کند.

به عنوان مثال، در اینجا افزونه Hide Admin Notices میبینید که اعلان ها را از داشبورد پنهان کرده است د اما به شما امکان می دهد روی دکمه Show Notices کلیک کنید تا همچنان آنها را ببینید.

 

در این آموزش افزونه های مورد استفاده برای غیرفعال سازی اعلان های بروز رسانی وردپرس را با هم بررسی کردیم. برای استفاده از کد در آموزش های بعدی همراه شما عزیزان خواهیم بود.

اگر از آموزش غیرفعال سازی اعلان های بروز رسانی وردپرس لذت برده اید یا نظر و تجربه‌ای در این خصوص داریدف با ما در بخش دیدگاه ها در میان بگذارید.

 

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *